Plató abandona les aules

By 28 de juny de 2018General, Secundària

El passat dimarts 26 de juny l’Escola Tabor va acomiadar la promoció de 4t d’ESO, que acaba la seva estada a l’escola. Aquest curs la promoció ha adoptat com a nom el del filòsof grec que va destacar per la seva manera didàctica d’explicar els seus pensaments, en relació amb la commemoració del Cinquantenari de l’escola.

L’acte va tenir lloc a l’espai La Fusteria amb la presència dels alumnes, del personal docent i d’administració i serveis, dels familiars dels alumnes i de representants de l’AMPA. Després d’uns parlaments de la tutora i el director pedagògic, els alumnes van rebre un diploma commemoratiu de la seva estada a l’escola i a continuació es va procedir al visionat d’un parell de reportatges sobre el seu viatge de final d’etapa al País Basc i un resum del seu pas per l’escola.

L’acte va concloure amb un sopar fred al pati de l’escola.

Des de l’Escola Tabor desitgem molta sort als nous graduats en Secundària ara que comencen el seu camí d’especialització cara a la seva futura inserció en el món del treball, que els permetrà retornar a la societat tot allò que aquesta ha posat a les seves mans durant la seva escolaritat obligatòria.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.