Tres mestres ens diuen adeu

By 30 de setembre de 2021General

El passat dilluns 27 de setembre ens vam aplegar membres de tota la comunitat educativa de l’Escola Tabor per donar les gràcies i acomiadar tres mestres de l’escola que s’han jubilat els darrers mesos: la Montserrat Coll, la Rosa Maria Guibernau i l’Imma Mallol.

En un acte celebrat al remodelat Pati del terrat, els membres del personal de l’escola,  representants de les famílies i familiars de les homenatjades vam acomiadar les tres mestres que s’han jubilat. Si bé ho han anat fent en dates anteriors, les restriccions derivades de la pandèmia de la COVID-19 no han permès fins ara que es pogués celebrar un acte d’aquestes característiques.

Els membres de la junta de l’AMPA van obsequiar-les amb un detall i els companys també els hi van lliurar un record per la proximitat que han tingut amb l’escola durant la seva vida laboral. Les tres mestres, alhora, van voler fer també un regal als alumnes de l’escola en forma de llibres per a les biblioteques de les aules, com una petjada que volen deixar de la seva estada a l’escola.

Finalment la Direcció de l’escola els va adreçar unes paraules remarcant especialment la tristesa que sentien per la seva marxa i pel que suposa la seva absència i alhora l’alegria per haver gaudit de la seva professionalitat durant tants anys, de la seva qualitat educativa i del llegat que han deixat a les aules, als alumnes, a les famílies, als documents que corren pels armaris i arxivadors.

L’acte es va tancar amb unes paraules emotives de totes tres mestres en què van remarcar la seva estima per l’escola i el que aquesta els ha comportat a nivell professional i personal.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.