Diem adeu a la promoció Anne Frank

By 27 de juny de 2024Secundària

La tarda del dimecres 26 de juny l’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).

El final de curs va acompanyat de moltes activitats: la festa, les notes i els informes, el tancament de les activitats, l’inici del Casal d’estiu i, com no, acomiadar els alumnes de 4t d’ESO que en aquesta data acaben la seva estada a l’Escola Tabor per iniciar un nou camí en la seva etapa formativa.

A l’Espai La Fusteria es van reunir els alumnes, els seus familiars i el personal de l’Escola per fer un petit acte en què els mateixos alumnes, la seva tutora i la Direcció van fer breus parlaments rememorant esdeveniments del seu pas per les nostres aules.

En aquest enllaç podeu veure el vídeo que se’ls va preparar.

En acabat, van gaudir d’un sopar fred per acabar de comentar les seves vivències i fer-se centenars de fotografies que de seguida inundaren les xarxes socials.

Els que els hem acompanyat durant aquests tretze anys els desitgem molta sort en els seus nous estudis.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).