Compte i compta amb les escales

By 16 de gener de 2019Infantil, Primària

L’escala interior de l’escola ens ajuda amb la numeració.

Sempre ens han dit, i nosaltres no ens en cansem de repetir-ho, que cal anar amb molt de compte amb les escales: que si vigila, que si agafa’t a la barana, no saltis, no corris, no pugis de dos en dos…

I ara a l’escola, a més de la precaució i d’anar amb COMPTE també podrem dir COMPTA amb les escales, perquè de cop han aparegut uns números correlatius sota de cada graó que des de la planta baixa fins al pati del terrat ens els compten i ens ajuden a treballar la numeració.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.