Compte i compta amb les escales

By 16 de gener de 2019Infantil, Primària

L’escala interior de l’escola ens ajuda amb la numeració.

Sempre ens han dit, i nosaltres no ens en cansem de repetir-ho, que cal anar amb molt de compte amb les escales: que si vigila, que si agafa’t a la barana, no saltis, no corris, no pugis de dos en dos…

I ara a l’escola, a més de la precaució i d’anar amb COMPTE també podrem dir COMPTA amb les escales, perquè de cop han aparegut uns números correlatius sota de cada graó que des de la planta baixa fins al pati del terrat ens els compten i ens ajuden a treballar la numeració.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.