Persones positives, entusiastes, creatives, disposades al canvi i… ben retratades

By 28 de febrer de 2022General

El divendres 25 de febrer, coincidint amb la festa de Carnestoltes, vam fer el lliurament dels premis del concurs de fotografia que vam proposar per retratar el nostre objectiu general d’aquest curs.

El Departament que prepara les activitats relacionades amb l’objectiu general del curs va proposar una activitat oberta a alumnes i famílies que consistia en mostrar gràficament aquest esperit de positivitat, entusiasme, creació i disposició al canvi. Entre les moltes vies de comunicació humana, a hores d’ara la imatge guanya seguidors i els docents del Departament van voler posar a prova aquesta faceta entre els que formem la comunitat educativa de l’Escola Tabor.

Es van rebre desenes d’imatges i entre totes elles el Departament en va seleccionar quinze de finalistes; i d’entre aquestes, les tres guanyadores, que us fem arribar al peu d’aquesta notícia.

La Ivet Bonàs (EI3) ens mostra com es pot anar d’excursió a la neu… sense neu; amb imaginació ja en tenim ben bé prou; el Lluc Lleonart (EP6) ens ensenya com d’importants són els matisos entre el blanc i el negre; i en Dídac Casanova (EP3) retrata la rebel·lió contra el “no puc” que de vegades ens amenaça amb paralitzar-nos.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.