Renovació del Consell Escolar de l’Escola Tabor

By 31 d'octubre de 2023General

El Departament d’Educació ha convocat eleccions per a la renovació parcial dels Consells Escolars per a les properes setmanes.

El Consell Escolar de l’Escola Tabor està constituït per 16 membres. D’aquests, alguns en són membres per designació i altres per elecció.

Són designats els representants de la Titularitat (Institució Bellsolà), la Direcció pedagògica, un representant de l’AMPA i el representant de l’Ajuntament.

I en són escollits representants dels pares i mares, alumnes (de Secundària), docents i personal d’administració i serveis. Per evitar que cada quatre anys es renovi completament el Consell, la normativa preveu que els mandats de quatre anys cavalquin de dos en dos anys. D’aquesta manera, l’any 2023 toca renovar les persones que van ser escollides… el 2018! I com és això? Doncs perquè l’any 2020 es van ajornar les votacions (recordeu tot allò de la COVID) i es va prorrogar un any més els membres escollits el 2018.

Així doncs, a la nostra Escola cal renovar un representant de pares i mares, dos representants dels docents i dos alumnes.

A la nostra web hem publicat les normes de procediment del procés electoral. A la cartellera del vestíbul principal s’hi aniran publicant els documents en el seu termini. I al calendari d’activitats de la web també trobareu les dates de cada un dels passos que s’han de seguir.

El dia de les eleccions és el dimecres 22 de novembre de 2023. Properament publicarem l’horari en què votarà cada un dels col·lectius afectats per aquest procés de renovació.

Encoratgem docents, famílies i alumnes a presentar la seva candidatura per tal de constituir un Consell Escolar ben divers i representatiu de la comunitat educativa de l’Escola Tabor.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.