fbpx
L'Escola Tabor de Santa Perpètua de Mogoda

Es constitueix el nou Consell Escolar

By 17 de desembre de 2021General

Un cop acabat el procés electoral en els diferents sectors que l’integren, el passat dijous 16 de desembre va tenir lloc la reunió constitutiva del renovat Consell Escolar de l’Escola Tabor.

Ara sí que ja tenim els setze membres del nostre Consell Escolar, bé nomenats pels respectius organismes que l’integren, bé escollits en els diferents processos electorals o bé continuant el seu mandat de fa tres anys.

El Consell està format per uns membres designats: Carles Berlanga Oleart (Director pedagògic); Gemma Jolis Rosell, Neus Cuixart Navarro i Muntsa Mercadé Zambrano (representants de la titularitat); Mireia Puyaltó Salustiano (representant de l’AMPA); i Pere García Gómez (representant de l’Ajuntament).

Els membres electes són: Anna Anri Puigdomènech, Idoia Ruiz Sosa, Assumpta Segalés Prat i Irene Díaz Kraus (representants dels professors); Gemma Selvas Humet, Roger Vidal Muñoz i Paqui Cuestas Rosique (representants dels pares d’alumnes); Eudald Capdevila Vinyallonga i Daniel Papió Castillo (representants dels alumnes); i Encarnación Jiménez Cruz (representant del Personal d’Administració i Serveis).

I el membre convidat és Imma Mallol Ruiz, en representació de la Fundació Tabor.

Entre els seus membres han estat escollits Carles Berlanga, Idoia Ruiz, Assumpta Segalés, Roger Vidal i Daniel Papió com a membres de la Comissió de convivència. I Gemma Selvas serà la persona que impulsarà les mesures educatives que fomentin la igualtat real i efectiva entre homes i dones.

Altres notícies de l'escola

El cicle superior, al Museu i a l’Aquàrium

| Primària | No Comments

Les classe de Garbí (EP5) i Llevant (EP6) van realitzar un taller a l’Aquàrium i al Museu d’Història de Catalunya.

Estarem a la final!

| Primària | No Comments

Alumnes de Primària de l’Escola Tabor representaran la comarca del Vallès Occidental als Jocs Florals de Catalunya.

Llevant participa a la Fira de robòtica de la Fundació Tr@ms

| Primària | No Comments

Uns quants alumnes de Llevant (EP6) han participat a la fira de robòtica organitzada per la fundació Trams a l’escola Paidos.

Què fa l’Escola Tabor per a un món millor?

| General | No Comments

Hem inclòs a la nostra pàgina web una pestanya amb les actuacions de l’Escola Tabor pel que fa a la seva responsabilitat social i mediambiental.

Els avis d’Educació Infantil desafien la pluja

| Infantil | No Comments

El divendres 12 de maig els avis i àvies dels alumnes d’Educació Infantil van venir a l’escola per celebrar la seva festa.

Serveis i activitats extraescolars per al curs 2023/24

| Activitats extraescolars | No Comments

Us presentem el catàleg de serveis a les famílies i activitats extraescolars per al curs 2023/24.

La Prova Cangur 2023

| Primària, Secundària | No Comments

El dijous 16 de març de 2023 va tenir lloc una nova edició de la Prova Cangur. Us oferim els resultats dels millors classificats de l’Escola Tabor.

3r d’ESO visita el MNACTEC

| Secundària | No Comments

Els alumnes de Joan Maragall (ESO3) van visitar el MNACTEC i van dur a terme un taller sobre les diferents energies.

Els d’ESO se’n van al Delta

| Secundària | No Comments

Del 24 al 26 d’abril els alumnes de primer a tercer d’ESO van anar de convivències al Delta de l’Ebre.

La classe dels Xais va al Museu

| Infantil | No Comments

La classe dels Xais (EI5) van anar a fer una visita al Museu del Treball i la Indústria Viva (MTIV).