Es constitueix el nou Consell Escolar

By 17 de desembre de 2021General

Un cop acabat el procés electoral en els diferents sectors que l’integren, el passat dijous 16 de desembre va tenir lloc la reunió constitutiva del renovat Consell Escolar de l’Escola Tabor.

Ara sí que ja tenim els setze membres del nostre Consell Escolar, bé nomenats pels respectius organismes que l’integren, bé escollits en els diferents processos electorals o bé continuant el seu mandat de fa tres anys.

El Consell està format per uns membres designats: Carles Berlanga Oleart (Director pedagògic); Gemma Jolis Rosell, Neus Cuixart Navarro i Muntsa Mercadé Zambrano (representants de la titularitat); Mireia Puyaltó Salustiano (representant de l’AMPA); i Pere García Gómez (representant de l’Ajuntament).

Els membres electes són: Anna Anri Puigdomènech, Idoia Ruiz Sosa, Assumpta Segalés Prat i Irene Díaz Kraus (representants dels professors); Gemma Selvas Humet, Roger Vidal Muñoz i Paqui Cuestas Rosique (representants dels pares d’alumnes); Eudald Capdevila Vinyallonga i Daniel Papió Castillo (representants dels alumnes); i Encarnación Jiménez Cruz (representant del Personal d’Administració i Serveis).

I el membre convidat és Imma Mallol Ruiz, en representació de la Fundació Tabor.

Entre els seus membres han estat escollits Carles Berlanga, Idoia Ruiz, Assumpta Segalés, Roger Vidal i Daniel Papió com a membres de la Comissió de convivència. I Gemma Selvas serà la persona que impulsarà les mesures educatives que fomentin la igualtat real i efectiva entre homes i dones.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.