Contra el foc, Contrafoc

By 4 de desembre de 2019Primària, Secundària

Més enllà del currículum oficial, a l’escola cada any dos grups d’alumnes fan un taller sobre el foc, els seus efectes i la seva prevenció.

En el marc del Pla d’Acció Tutorial i amb la col·laboració de l’Associació Contrafoc, els alumnes de 4t de Primària i de 1r d’ESO fan cada any un taller sobre les mesures que cal prendre per evitar els incendis i, donat el cas, com apagar-los.

El taller posa l’accent en les mesures preventives que tots hem de tenir davant la possibilitat que prengui un foc i també com hem d’actuar davant una situació així, sigui a casa o al carrer. El taller també mostra una part de l’equipament que utilitzen els bombers en les seves tasques d’extinció.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.