Elefants i Xais al rescat del GruGru

By 15 de juny de 2023Infantil

Els Elefants i Xais han estat de convivències a Can Miqueló a Sant Martí de Centelles, una escola de cel on van trobar l'extraterrestre GruGru i un grup de monitors molt divertit.

El primer dia van conèixer l’entorn, van ajudar al GruGru a arreglar la seva nau i van fer una gimcana plena de jocs on vam aprendre moltes curiositats sobre el sistema Solar. Quan es va fer fosc van pujar a la nau per enlairar-se a l’espai, gaudir d’un espectacle de titelles i després sortir a buscar estrelles màgiques amb les seves llanternes. Van demanar un munt de desitjos abans d’anar a dormir. Es van despertar amb molta energia per passar un dia fantàstic i ple de sorpreses.

Ja esperem amb molta emoció les properes convivències.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.