Els d’ESO se’n van al Delta

By 27 d'abril de 2023Secundària

Del 24 al 26 d’abril els alumnes de primer a tercer d’ESO van anar de convivències al Delta de l’Ebre.

Van ser uns dies molt divertits, on els alumnes d’ESO van realitzar tota manera d’activitats per a conèixer l’entorn del parc natural i crear vincles entre els companys de l’etapa.

Van poder perxar com es porta fent durant anys al Delta, van fer un recorregut en bicicleta per a visitar la platja (on van fer una activitat de recollida de residus) i finalment van fer un viatge en vaixell fins a la desembocadura del riu Ebre.

A part de les activitats de coneixement del territori i d’un espai tan característic com és el Delta, hi va haver molts moments de diversió, com els jocs lliures o la discoteca mòbil on els alumnes van poder gaudir d’allò més.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.