Els d’ESO se’n van al Delta

By 27 d'abril de 2023Secundària

Del 24 al 26 d’abril els alumnes de primer a tercer d’ESO van anar de convivències al Delta de l’Ebre.

Van ser uns dies molt divertits, on els alumnes d’ESO van realitzar tota manera d’activitats per a conèixer l’entorn del parc natural i crear vincles entre els companys de l’etapa.

Van poder perxar com es porta fent durant anys al Delta, van fer un recorregut en bicicleta per a visitar la platja (on van fer una activitat de recollida de residus) i finalment van fer un viatge en vaixell fins a la desembocadura del riu Ebre.

A part de les activitats de coneixement del territori i d’un espai tan característic com és el Delta, hi va haver molts moments de diversió, com els jocs lliures o la discoteca mòbil on els alumnes van poder gaudir d’allò més.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.