El Govern de la Generalitat tanca els centres d’ensenyament

By 12 de març de 2020General

El Govern de la Generalitat tanca els centres d’ensenyament

En una compareixença amb els mitjans de comunicació realitzada al migdia del dia d’avui, el President de la Generalitat de Catalunya, acompanyat dels consellers d’Interior i de Sanitat, ha anunciat el següent:

“Dono ordres de cessament d’activitats dels centres educatius i universitaris a partir de demà mateix”.

Segons ens ha informat la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, han pogut contactar amb les autoritats d’educació per tal d’obtenir més informació sobre l’abast concret de la mesura, i els han puntualitzat el següent:

• Que entorn de les 17 hores el Departament té la intenció d’emetre un comunicat precisant aspectes.
  • Aquest cessament d’activitats afecta tots els centres docents, del Servei d’Educació i els privats, en tots els seus nivells i etapes. Per ‘cessament d’activitat’ s’entén que els centres han de romandre tancats, la qual cosa afectarà també a la presència del personal a l’escola.
  • La mesura és prevista que s’estengui durant 14 dies, sense perjudici de les variacions que es puguin produir en funció de com evolucioni la situació sanitària.
  • Existirà informació diària a la pàgina web del departament amb l’actualització de la informació.

En conseqüència, l’Escola Tabor cessa la seva activitat acadèmica, els seus serveis i activitats extraescolars entre el divendres 13 de març i el divendres 27 de març, ambdós inclosos.

Pel que fa a la jornada de portes obertes que s’havia de celebrar el proper dissabte 14 de març, lamentablement ens veiem obligats a ajornar-la a una data encara per determinar.

Lamentem els inconvenients que aquesta mesura de tancament d’escoles pot provocar a les famílies, però es tracta d’una ordre de rang superior i, sobretot, una mesura que busca la contenció de la pandèmia del coronavirus.

Seguirem informant a través dels nostres canals de comunicació i actualitzant la informació a mesura que aquesta ens arribi pels canals oficials.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.