Aristòtil va amb els Xais al Cosmocaixa

By 6 de desembre de 2022Infantil, Secundària

El dijous 1 de desembre les classes dels Xais (EI5) i Aristòtil (ESO4) van fer una visita al Cosmocaixa. Van compartir els trajectes d’anada i tornada i un cop allà van fer-hi diferents activitats.

Els Xais van poder viure l’experiència d’anar al Cosmocaixa, veure la seva exposició de l’univers i endinsar-se en el Planetari Bombolla. Allà dins es van convertir en astronautes i van poder descobrir la màgia dels planetes i les estrelles. També van veure moltes constel·lacions i fins i tot van poder fer un viatge pels anells de Saturn. Van aprendre molt plegats i van gaudir d’un dia a l’espai.

Per la seva banda, els alumnes de la promoció Aristòtil van participar en el taller Viu l’electricitat, on d’una manera totalment lúdica i participativa van experimentar els conceptes teòrics sobre aquesta energia explicada a l’aula. El voltatge i la intensitat del corrent elèctric, els generadors elèctrics, la gàbia de Faraday, els parallamps… els van entendre molt millor. A més a més, van tenir la sort de comptar amb en Bernat Miró, exalumne de l’Escola, que era el monitor que va dinamitzar aquest taller. Finalment, van gaudir d’una visita lliure pel Bosc Inundat i l’exposició temporal El Sol, vivint amb la nostra estrella….

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.