Els Xais i Anne Frank, al Cosmocaixa

By 21 de novembre de 2023Infantil, Primària

Els alumnes de la promoció Anne Frank (ESO4) i de la classe dels Xais (EI5) van compartir un dia ple de ciència al Museu CosmoCaixa de Barcelona.

Els més petits, ja a l’Escola havien rebut una visita de l’astronauta Pipo, que els va acompanyar en l’apassionant projecte de l’Espai. A dins del Museu van realitzar l’activitat del Planetari Bombolla, per tal d’aprofundir més en tots els seus descobriments.

Per altra banda els més grans van gaudir d’un un taller molt dinàmic i participatiu sobre l’electricitat, on van experimentar amb el seu propi cos els efectes i característiques d’aquesta forma d’energia. També van poder gaudir d’una visita guiada a l’exposició temporal “Els dinosaures de la Patagònia” on, a banda de veure rèpliques dels esquelets de dinosaures més grans trobats, van fer una immersió profunda en el treball dels paleontòlegs.

Per acabar el dia van fer la visita ja lliure pels espais i experiments més emblemàtics d’aquest gran museu.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.