Una visita a la Prehistòria

By 26 d'abril de 2023Infantil

El dilluns 24 d’abril els alumnes d’Educació Infantil (els Esquirols, els Elefants i els Xais) van anar d’excursió a les Coves del Toll de Moià.

Van passar un dia fantàstic envoltats de natura i d’elements de la prehistòria. Van poder entrar dins de la Cova i veure com vivien els nostres avantpassats. També van fer un collaret amb os de vaca, es van pintar la cara amb pigments naturals, van reproduir pintures rupestres en una paret i finalment el monitor els va explicar l’evolució de l’home i van aprendre un dels més grans descobriments: com fer i utilitzar el foc.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.