Comencem el curs 2022/23

By 5 de setembre de 2022General

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

La normalitat anterior a la pandèmia torna a l’Escola Tabor. Tot i això, aprofitarem també alguns dels processos que vam haver de posar en pràctica els dos darrers cursos i que ens ajuden a millorar especialment la tasca educativa i la relació amb les famílies, com per exemple la possibilitat de fer les entrevistes telemàtiques, encara que la nostra opció preferent torna a ser la proximitat que donen les reunions als nostres despatxos.

Un nou curs que comença una setmana abans que els cursos precedents en les etapes d’Educació Infantil i Primària i uns dies abans a la Secundària Obligatòria. Un nou curs en què els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària estrenen mobiliari nou a les aules i tots podrem gaudir del renovat espai del ping pong del pati del terrat.

Un nou curs en què donem la benvinguda a alumnes i famílies noves, especialment a P3 i 1r d’ESO, tot i que en altres nivells també tenim alguna incorporació.

Un nou curs que a més a més implica la implantació dels nous currículums de la LOMLOE a Educació Infantil i als cursos senars de Primària i Secundària, encarnats a la nostra escola a la recerca de l’excel·lència i la competència.

Un nou curs que segueix treballant els valors amb un nou objectiu general sorgit del nostre “Model de persona”: ajudar els alumnes a ser persones ètiques, honestes, respectuoses i tolerants.

Un nou curs que dona la benvinguda a l’empresa SANED en la gestió del monitoratge del servei de menjador i de les activitats de lleure educatiu de les últimes hores de la tarda a Infantil i Primària.

I un nou curs en què degut a la situació econòmica general i l’emergència climàtica hem de prendre mesures d’estalvi energètic, amb la limitació, per exemple, de la temperatura de l’aire condicionat als espais i les aules.

Amb la voluntat, doncs, de continuar la nostra tasca educativa, ens desitgem un nou curs en què alumnes, pares, docents i personal de l’escola podrem seguir vivint, seguir educant i seguir estimant.

Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Tramuntana omple de color el carrer

El passat dijous 22 de setembre, i amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible a Santa Perpètua, l’alumnat de Tramuntana va poder gaudir d’un taller de creació artística al carrer organitzat per l’Ajuntament.

La classe de Llevant, sobre rodes

La classe de Llevant va participar el passat 21 de setembre en un taller de mobilitat al Parc de Trànsit, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzada per la policia local de Santa Perpètua.

Acollim la reunió de començament de curs de la Fundació Tr@ms

El dia 15 de setembre l’Escola Tabor va acollir la primera reunió de coordinadors pedagògics de la Fundació Tr@ms del curs 2022/23, en la que es van marcar les principals línies de treball de la Fundació i es van coordinar les primeres activitats conjuntes de les escoles.

Els panells fotovoltaics salven 150 arbres

La instal·lació ara fa gairebé un any dels panells fotovoltaics a l’Escola Tabor contribueix a la reducció de la nostra petjada de carboni. Segons les nostres dades, s’han salvat l’equivalent a 150 arbres.

Comencem el curs 2022/23

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.