Comencem el curs 2022/23

By 5 de setembre de 2022General

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

La normalitat anterior a la pandèmia torna a l’Escola Tabor. Tot i això, aprofitarem també alguns dels processos que vam haver de posar en pràctica els dos darrers cursos i que ens ajuden a millorar especialment la tasca educativa i la relació amb les famílies, com per exemple la possibilitat de fer les entrevistes telemàtiques, encara que la nostra opció preferent torna a ser la proximitat que donen les reunions als nostres despatxos.

Un nou curs que comença una setmana abans que els cursos precedents en les etapes d’Educació Infantil i Primària i uns dies abans a la Secundària Obligatòria. Un nou curs en què els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària estrenen mobiliari nou a les aules i tots podrem gaudir del renovat espai del ping pong del pati del terrat.

Un nou curs en què donem la benvinguda a alumnes i famílies noves, especialment a P3 i 1r d’ESO, tot i que en altres nivells també tenim alguna incorporació.

Un nou curs que a més a més implica la implantació dels nous currículums de la LOMLOE a Educació Infantil i als cursos senars de Primària i Secundària, encarnats a la nostra escola a la recerca de l’excel·lència i la competència.

Un nou curs que segueix treballant els valors amb un nou objectiu general sorgit del nostre “Model de persona”: ajudar els alumnes a ser persones ètiques, honestes, respectuoses i tolerants.

Un nou curs que dona la benvinguda a l’empresa SANED en la gestió del monitoratge del servei de menjador i de les activitats de lleure educatiu de les últimes hores de la tarda a Infantil i Primària.

I un nou curs en què degut a la situació econòmica general i l’emergència climàtica hem de prendre mesures d’estalvi energètic, amb la limitació, per exemple, de la temperatura de l’aire condicionat als espais i les aules.

Amb la voluntat, doncs, de continuar la nostra tasca educativa, ens desitgem un nou curs en què alumnes, pares, docents i personal de l’escola podrem seguir vivint, seguir educant i seguir estimant.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.