fbpx
L'Escola Tabor de Santa Perpètua de Mogoda

Comencem el curs 2022/23

By 5 de setembre de 2022General

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

La normalitat anterior a la pandèmia torna a l’Escola Tabor. Tot i això, aprofitarem també alguns dels processos que vam haver de posar en pràctica els dos darrers cursos i que ens ajuden a millorar especialment la tasca educativa i la relació amb les famílies, com per exemple la possibilitat de fer les entrevistes telemàtiques, encara que la nostra opció preferent torna a ser la proximitat que donen les reunions als nostres despatxos.

Un nou curs que comença una setmana abans que els cursos precedents en les etapes d’Educació Infantil i Primària i uns dies abans a la Secundària Obligatòria. Un nou curs en què els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària estrenen mobiliari nou a les aules i tots podrem gaudir del renovat espai del ping pong del pati del terrat.

Un nou curs en què donem la benvinguda a alumnes i famílies noves, especialment a P3 i 1r d’ESO, tot i que en altres nivells també tenim alguna incorporació.

Un nou curs que a més a més implica la implantació dels nous currículums de la LOMLOE a Educació Infantil i als cursos senars de Primària i Secundària, encarnats a la nostra escola a la recerca de l’excel·lència i la competència.

Un nou curs que segueix treballant els valors amb un nou objectiu general sorgit del nostre “Model de persona”: ajudar els alumnes a ser persones ètiques, honestes, respectuoses i tolerants.

Un nou curs que dona la benvinguda a l’empresa SANED en la gestió del monitoratge del servei de menjador i de les activitats de lleure educatiu de les últimes hores de la tarda a Infantil i Primària.

I un nou curs en què degut a la situació econòmica general i l’emergència climàtica hem de prendre mesures d’estalvi energètic, amb la limitació, per exemple, de la temperatura de l’aire condicionat als espais i les aules.

Amb la voluntat, doncs, de continuar la nostra tasca educativa, ens desitgem un nou curs en què alumnes, pares, docents i personal de l’escola podrem seguir vivint, seguir educant i seguir estimant.

Altres notícies de l'escola

Operació Fitapa. Una cooperativa dels alumnes de 3r d’ESO

| General | No Comments

Els alumnes de la classe Joan Maragall (ESO3) han constituït una cooperativa.

Més de 77.000 signatures per a l’escola concertada

| General | No Comments

Hem aconseguit recollir 77.978 signatures per a la millora de l’ensenyament concertat.

Hem anat a Bath

| Secundària | No Comments

30 alumnes de Secundària de la nostra escola van tenir l’oportunitat de viure una experiència d’immersió lingüística a Bath.

Al migdia hi ha activitats més enllà del dinar

| General | No Comments

Els monitors de SANED proposen tasques als alumnes que van més enllà del joc o l’esport.

Què en penseu de l’Escola Tabor?

| General | No Comments

Ens ajudeu a millorar la nostra tasca a través d’un petit formulari?

Els alumnes de 4t d’ESO gaudeixen d’un viatge inoblidable a Berlín

| Secundària | No Comments

Els alumnes de 4t d’ESO (la promoció Viktor Frankl) han viscut una experiència única a Berlín en el seu viatge de fi d’etapa.

Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta

| Primària, Secundària | No Comments

El dilluns 9 de març es va dur a terme al MYIV la semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Signem per la millora del finançament de l’escola concertada

| General | No Comments

Les escoles concertades estem patint un infrafinançament crònic de recursos tant materials com professionals.

Cooperant pel Clima

| General | No Comments

L’alumnat de 2n d’ESO ha participat amb molta il·lusió en el projecte Coopera pel Clima.