Commemorem el DENIP, malgrat tot

By 1 de febrer de 2022General

Amb les actuals limitacions pel que fa a reunions no ha estat possible celebrar conjuntament el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Tot i això, l’activitat s’ha dut a terme en petites accions a cada classe.

El 30 de gener se celebra aquesta diada de record de la lluita no violenta i de la recerca de la pau. L’efemèride coincideix amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, el líder indi de la independència del seu país que va morir assassinat per uns extremistes als que no agradava aquesta manera seva de lluitar de manera no violenta.

Tradicionalment ens trobàvem tots els qui formem l’escola Tabor en un acte al pati per recordar-nos aquest esdeveniment amb la lectura de poemes i textos i cantant cançons apropiades a l’esperit de la festa. Aquest any, com moltes altres activitats, no hem pogut reunir-nos però cada classe ha fet alguna activitat que hi fes referència.

Alguns cursos han recordat la vida i obra de Gandhi i altres personatges guardonats amb el Premi Nobel de la Pau, han llegit contes i recitat poemes, han escoltat i comentat cançons en moltes llengües, han pintat mandales i fins i tot han decorat unes ales per esdevenir àngels de la Pau.

Tota una colla d’activitats per seguir treballant per un món pacífic i no violent.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.