Un any més celebrem el DENIP

By 31 de gener de 2023General

El 30 de gener se celebra mundialment el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Els alumnes de l’Escola Tabor s’hi van sumar en un breu acte al pati esportiu.

Mahatma Gandhi va morir assassinat un 30 de gener. Anys més tard Nacions Unides va proclamar aquesta data del calendari com a Dia Escolar de la No-violència i la Pau amb la voluntat d’escampar a les escoles el mètode de lluita no violenta de l’heroi de la independència de l’Índia.

Moltes escoles ens sumem a aquesta celebració que ens recorda que si els conflictes són inevitables, sí que és evitable l’ús de la violència.

Els alumnes de les classe de Garbí (EP5) i Antoni Gaudí (ESO1) van cantar unes cançons especialment lligades a la diada i els alumnes d’Educació Secundària Obligatòria van llegir uns textos creats per ells mateixos al voltant de les situacions violentes que es donen a les nostres aules, als nostres carrers, a la nostra societat i al nostre món.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.