L’escola celebra el Dia Pi

By 15 de març de 2022Secundària

El dilluns era 14 de març. I aquest dia, en atenció a la manera de datar de la cultura anglesa, és 3/14. O sigui les primeres xifres d’aquest nombre irracional tan present en les nostres vides (concretament en els nostres càlculs).

El Dia Pi és una celebració exclusiva de l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria.

La pluja va fer alterar el format de la festa. Tot i això, el professor de ciències de Secundària, Edgar Cepeda, va adreçar un breu parlament a cada una de les classes remarcant la importància del coneixement científic en les nostres vides molt més enllà de les nostres aules.

I com cada any es van lliurar els premis Pi, els premis que reconeixen els alumnes amb millors resultats en les àrees matemàtiques, científiques i tecnològiques. L’alumne Bruno Arderiu va ser el premiat a la classe Antoni Gaudí (ESO1): l’Helena Sánchez a la classe Pau Casals (ESO2); el Roger Rivera a la classe Joan Maragall (ESO3); i l’Aleix Arenas de la classe Nikola Tesla (ESO4).

Amb aquest guardó l’Escola Tabor vol reconèixer l’esforç d’aquests alumnes a la recerca de la seva excel·lència educativa.

Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Tramuntana omple de color el carrer

El passat dijous 22 de setembre, i amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible a Santa Perpètua, l’alumnat de Tramuntana va poder gaudir d’un taller de creació artística al carrer organitzat per l’Ajuntament.

La classe de Llevant, sobre rodes

La classe de Llevant va participar el passat 21 de setembre en un taller de mobilitat al Parc de Trànsit, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzada per la policia local de Santa Perpètua.

Acollim la reunió de començament de curs de la Fundació Tr@ms

El dia 15 de setembre l’Escola Tabor va acollir la primera reunió de coordinadors pedagògics de la Fundació Tr@ms del curs 2022/23, en la que es van marcar les principals línies de treball de la Fundació i es van coordinar les primeres activitats conjuntes de les escoles.

Els panells fotovoltaics salven 150 arbres

La instal·lació ara fa gairebé un any dels panells fotovoltaics a l’Escola Tabor contribueix a la reducció de la nostra petjada de carboni. Segons les nostres dades, s’han salvat l’equivalent a 150 arbres.

Comencem el curs 2022/23

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.