L’escola celebra el Dia Pi

By 15 de març de 2022Secundària

El dilluns era 14 de març. I aquest dia, en atenció a la manera de datar de la cultura anglesa, és 3/14. O sigui les primeres xifres d’aquest nombre irracional tan present en les nostres vides (concretament en els nostres càlculs).

El Dia Pi és una celebració exclusiva de l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria.

La pluja va fer alterar el format de la festa. Tot i això, el professor de ciències de Secundària, Edgar Cepeda, va adreçar un breu parlament a cada una de les classes remarcant la importància del coneixement científic en les nostres vides molt més enllà de les nostres aules.

I com cada any es van lliurar els premis Pi, els premis que reconeixen els alumnes amb millors resultats en les àrees matemàtiques, científiques i tecnològiques. L’alumne Bruno Arderiu va ser el premiat a la classe Antoni Gaudí (ESO1): l’Helena Sánchez a la classe Pau Casals (ESO2); el Roger Rivera a la classe Joan Maragall (ESO3); i l’Aleix Arenas de la classe Nikola Tesla (ESO4).

Amb aquest guardó l’Escola Tabor vol reconèixer l’esforç d’aquests alumnes a la recerca de la seva excel·lència educativa.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.