L’escola celebra el Dia Pi

By 15 de març de 2022Secundària

El dilluns era 14 de març. I aquest dia, en atenció a la manera de datar de la cultura anglesa, és 3/14. O sigui les primeres xifres d’aquest nombre irracional tan present en les nostres vides (concretament en els nostres càlculs).

El Dia Pi és una celebració exclusiva de l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria.

La pluja va fer alterar el format de la festa. Tot i això, el professor de ciències de Secundària, Edgar Cepeda, va adreçar un breu parlament a cada una de les classes remarcant la importància del coneixement científic en les nostres vides molt més enllà de les nostres aules.

I com cada any es van lliurar els premis Pi, els premis que reconeixen els alumnes amb millors resultats en les àrees matemàtiques, científiques i tecnològiques. L’alumne Bruno Arderiu va ser el premiat a la classe Antoni Gaudí (ESO1): l’Helena Sánchez a la classe Pau Casals (ESO2); el Roger Rivera a la classe Joan Maragall (ESO3); i l’Aleix Arenas de la classe Nikola Tesla (ESO4).

Amb aquest guardó l’Escola Tabor vol reconèixer l’esforç d’aquests alumnes a la recerca de la seva excel·lència educativa.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.