Un any més celebrem el Dia Pi

By 15 de març de 2023Secundària

El nombre Pi ha estat el protagonista d’aquest dia (14/03, però 03/14 en datació anglesa). Un dia en què a l’Escola Tabor celebrem la importància de les matemàtiques i de les ciències a les nostres vides.

En un acte celebrat a l’Espai La Fusteria, tots els alumnes i docents d’Educació Secundària Obligatòria es vam aplegar per retre el nostre particular homenatge a aquest nombre tan especial i present a les matemàtiques i a la nostra vida.

Gemma Gonzálvez, tutora de quart d’ESO i professora de matemàtiques de l’etapa, va iniciar l’acte amb un parlament en què va exposar la seva relació personal amb les matemàtiques i quin valor han tingut a l’hora de descobrir el món i les seves interioritats, descoberta que va animar a compartir als seus alumnes. Va fer una menció especial a les noies de l’etapa, animant-les a desterrar del seu imaginari la creença que les enginyeries i tecnologies “són cosa de nois” i convidant-les a orientar el seu futur professional vers aquesta branca del coneixement humà.

A continuació es van lliurar els premis Pi, els guardons que reconeixen els millors estudiants en les disciplines científiques i tecnològiques. Els guardonats van ser el Pol Mateo (1r d’ESO), Bruno Arderiu (2n), Francesca Villagrasa (3r) i Roger Rivera (4t).

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.