By 25 de març de 2024Primària, Secundària

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Se celebra el 14 de març (14/3), en honor al número π (pi), que en format anglosaxó s’escriu com 3/14, reflectint els tres primers dígits de Pi. Durant aquest dia, moltes persones al voltant del món celebren aquest nombre matemàtic i la seva importància en diverses disciplines científiques.

A l’Escola durant aquesta jornada i dies abans a les classes de Secundària es duen a terme activitats relacionades amb aquest nombre matemàtic i es van cloure aquestes amb una trobada a la Fusteria el dia 14 de març.

L’acte central va ser a les  15:16 per coincidir al màxim amb les primeres xifres del nombre. Vam aprofitar aquesta celebració per atorgar els premis PI als alumnes de cada classe amb les millors qualificacions en les matèries científico-tecnològiques. Com no podia ser d’altra manera, el premis van ser un símbol Pi per a cada nivell.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).