Dir que no també és una opció

By 2 d'octubre de 2018General

Després de celebrar els 50 anys de l’escola encetem el curs amb una nova missió: un nou repte per a emprendre i créixer com a persones.

Enguany ens hem proposat, com a escola, treballar el NO. Què vol dir això? Aprendrem a reafirmar les nostres conviccions, opinions, maneres de ser… més enllà del que opinen els altres. Aprendrem també a ser crítics amb tot allò que ens envolta, per saber a què i per què dir NO. I, molt important, aprendrem com dir aquest NO.

Treballar això ens ha d’ajudar a conviure millor i establir respecte i confiança en les relacions. Cal que comencem respectant-nos a nosaltres mateixos per saber què ens agrada i què és el que volem i dir NO amb fonament.

Per iniciar aquest camí, els alumnes d’ESO han fet les seves propostes de lema. Necessitàvem una frase amb prou força per animar-nos a aprendre a dir aquests Nos i, tot i que hi ha hagut propostes molt interessants en tots els nivells i sabem que no és una feina fàcil, el lema escollit és: DIR QUE NO TAMBÉ ÉS UNA OPCIÓ! I l’autora n’és la Laia Pifarré de la classe Antoni Gaudí (1r d’ESO).

Per acompanyar aquest lema, als alumnes de Tramuntana, Garbí i Llevant (4t, 5è i 6è de Primària) se’ls va donar l’encàrrec de fer un logotip amb tanta empenta com el lema escollit. També felicitem tots els participants perquè hi ha hagut propostes molt bones, però, després d’un intens debat, el resultat escollit ha estat el de la Jana Fontich de la classe Llevant (6è de Primària).

Avui, 2 d’octubre, coincidint amb el 51è aniversari de l’Escola Tabor, tots els qui formem l’escola, alumnes, mestres, professors i personal no docent ens hem reunit al pati per presentar el logo i lema escollit, premiar-ne les autores i, de passada, donar la benvinguda a en Jamie Parkin, que aquest curs serà el nostre Auxiliar de Conversa, a qui desitgem molta sort en la seva estada entre nosaltres.

Els propers dies començarem a fer tota mena d’activitats i aquest lema estarà present a totes les festes conjuntes del curs, de Nadal a Carnestoltes, de Sant Jordi a final de curs. I aquest any amb una festa oberta diferent: celebrarem el DENIP (Dia Escolar de la Noviolència I la Pau) per continuar aprenent a què i com hem de saber dir NO.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.