La sang és vida a l’Escola

By 18 de juny de 2021Primària

Un any més, els alumnes de la classe de Tramuntana han col·laborat amb el Banc de Sang i Teixits en la promoció de la recollida de sang que s’ha dut a terme a l’Espai La Fusteria de l’Escola Tabor.

Malgrat les restriccions imposades per la pandèmia, aquestes no han desanimat els alumnes de 4t de Primària en la finalització del seu projecte que culmina amb aquesta campanya. Han estat setmanes treballant l’aparell circulatori, la sang, els seus components, els grups sanguinis i, per acabar-lo, han desenvolupat una campanya publicitària amb rètols repartits per tota la nostra localitat, com una mostra de servei a la comunitat.

Si bé altres cursos l’accés era lliure, aquest dijous 17 de juny ha calgut reservar hora a través del web de l’organització i ja uns quants dies abans s’havien omplert les places ofertes.

Segons ens han dit els responsables de la donació, s’han recollit 70 donacions, que suposen un volum de 28 litres de sang que ajudaran de ben segur en operacions quirúrgiques i actes mèdics en què aquest element, que no podem fabricar, és essencial.

Els alumnes de Tramuntana volen donar les gràcies per l’èxit de la seva campanya i confien que els seus companys de Gregal, el curs que ve, puguin continuar aquesta activitat ja tan tradicional a la nostra escola i tan beneficiosa per al nostre territori, llavors ja sense restriccions d’aforament.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.