La sang és vida a l’Escola

By 18 de juny de 2021Primària

Un any més, els alumnes de la classe de Tramuntana han col·laborat amb el Banc de Sang i Teixits en la promoció de la recollida de sang que s’ha dut a terme a l’Espai La Fusteria de l’Escola Tabor.

Malgrat les restriccions imposades per la pandèmia, aquestes no han desanimat els alumnes de 4t de Primària en la finalització del seu projecte que culmina amb aquesta campanya. Han estat setmanes treballant l’aparell circulatori, la sang, els seus components, els grups sanguinis i, per acabar-lo, han desenvolupat una campanya publicitària amb rètols repartits per tota la nostra localitat, com una mostra de servei a la comunitat.

Si bé altres cursos l’accés era lliure, aquest dijous 17 de juny ha calgut reservar hora a través del web de l’organització i ja uns quants dies abans s’havien omplert les places ofertes.

Segons ens han dit els responsables de la donació, s’han recollit 70 donacions, que suposen un volum de 28 litres de sang que ajudaran de ben segur en operacions quirúrgiques i actes mèdics en què aquest element, que no podem fabricar, és essencial.

Els alumnes de Tramuntana volen donar les gràcies per l’èxit de la seva campanya i confien que els seus companys de Gregal, el curs que ve, puguin continuar aquesta activitat ja tan tradicional a la nostra escola i tan beneficiosa per al nostre territori, llavors ja sense restriccions d’aforament.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.