El Dia Pi

By 15 de març de 2018Secundària

El dimecres 14 de març els alumnes d'Educació Secundària van celebrar el Dia Pi.

Una de les festes habituals a l’escola és la commemoració del dia Pi. Aquesta celebració coincideix amb la denominació dels mesos en la llengua anglesa, en què el 14 de març s’escriu 3-14. D’aquesta manera, aquest dia se celebra el “Pi Day” arreu del món.

A l’escola aprofitem aquesta efemèride per reconèixer la importància de les matemàtiques, de les ciències i de les tecnologies.

L’acte va començar amb un parlament del Sr. Josep M. Delicado en què va glossar la importància d’aquest nombre en la nostra vida quotidiana i va recordar la trista notícia de la mort del científic britànic Stephen Hawking succeïda poques hores abans a la ciutat de Cambridge.

A continuació es van lliurar els Premis Pi, a través dels quals l’escola reconeix els resultats dels alumnes més brillants en aquesta part del coneixement humà. Els guardonats aquest any, per ordre creixent, han estat Laia Villagrasa (3r ESO, premi Pi), Ana Ruano, (4t ESO, premi Pi al quadrat) i Arnau Gómez (4t ESO, premi Pi al cub).  Moltes felicitats a tots tres.

Per tancar l’acte un grup d’alumnes d’Educació Secundària Obligatòria van oferir un petit concert instrumental i vocal, dirigits pel professor de Música, el Sr. Toni Quiles.