Eleccions al Consell Escolar

By 29 de novembre de 2018General

El dimecres 28 de novembre es van celebrar les eleccions al Consell escolar per a la renovació dels càrrecs cessants.

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat del centre en què es troben representants de tota la comunitat educativa: titularitat, famílies, docents, alumnes i membre del personal d’administració i serveis.

Cada un d’aquests sectors compta amb un nombre determinat de representants que es renoven per meitats cada dos anys. Així, dels quatre representants de les famílies ara ha tocat renovar-ne un ja que els altres dos estan a mig mandat i el tercer correspon a la presidenta de l’AMPA, que ho és per designació de la Junta mentre ostenti el seu càrrec. Pel que fa als docents, s’havien de renovar dos dels quatre representants, un d’Educació Infantil i Primària i un d’Educació Secundària Obligatòria. També s’havia de renovar un dels dos representants dels alumnes. La representant del personal d’administració i serveis encara es troba a la meitat de la seva estada al Consell.

Pel que fa a les famílies, van votar 75 pares d’un total de 553 electors (13’6%). Va sortir escollida l’única candidata que es presentava, Gemma Selvas Humet amb un total de 75 vots.

En el sector dels docents hi van participar 26 d’un total de 29 electors (89’7%). Van ser escollides les dues candidates: Anna Anri Puigdomènech i Idoia Ruiz Sosa.

Els 112 alumnes d’un total de 113 (99’1%) d’Educació Secundària Obligatòria van escollir el seu company Eder Sánchez Pacheco amb 66 vots per davant de Guillem Barrio Justo amb 34 vots.

Agraïm als membres cessants les seves aportacions durant la seva estada al Consell escolar i desitgem una bona feina als nous membres que ara s’hi integren.