L’Escola segueix activa: vídeos i espais de comunicació

By 25 de març de 2020Primària, Secundària

La comunicació no es talla en aquests moments excepcionals. Intentem mantenir el contacte amb els alumnes amb diferents formats.

És molt difícil suplir l’activitat diària d’una escola per mitjans telemàtics. Però posem en marxa un parell de sistemes per tal que els mestres i professors puguin interactuar amb els alumnes d’una manera més directa.

Per una banda, des dels Esquirols de P3 a la classe de Gregal (3r de Primària), cada matí el tutor o algun mestre o mestra del curs enviarà un petit vídeo o locució per animar els alumnes a fer les feines que s’han penjat als blocs.

I des de Tramuntana (4t de Primària) a Frida Kahlo (4t d’ESO), s’han creat uns xats a través de l’aplicació Teams. Aquesta aplicació està dintre del paquet Office que tenen tots els alumnes de 4t d’EP a 4t d’ESO i que els  permet interactuar com un xat qualsevol. Aquest sistema, més complex que els vídeos dels nivells més petits, es posa en funcionament de manera progressiva al llarg de la setmana de 23 de març. En aquests moments de teletreball gairebé mundial, però, s’ha d’entendre que determinades funcionalitats de la xarxa estan presentant dificultats tècniques que sovint escapen del nostre control.

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Les restriccions sanitàries no aturen la música

Estima’t, cuida’t!

Estima’t, cuida’t!, objectiu general del curs 2020/21