L’Escola segueix activa: xats i espais de comunicació

By 15 d'abril de 2020Infantil, Primària

Amb la voluntat de continuar i millorar la comunicació amb els nostres alumnes, posem en marxa les comunicacions a través de l’aplicació Jitsi meet.

Aquest aplicació permet la trobada entre mestres i alumnes. El dia i hora que s’estableix en cada nivell el docent obre la conversa convidant-ne tots els membres del grup i manté una conversa amb ells on poden intercanviar sensacions o dubtes que hagin sortit en les darreres sessions i també comentar les activitats que es van proposant en el blog de l’aula.

Els canals habituals (correu electrònic, blogs) continuen oberts en un horari unificat per a tots els nivells de les 9 del matí a les 5 de la tarda.

Cada tutor adreçarà un correu e les famílies per dividir el grup classe en tres xats (a Educació Infantil) o dos xat (Educació Primària 1r, 2n i 3r). Cada xat es connecta a les 10, les 12 o les 16 hores (Educació Infantil) o a les 11 o les 15 hores (1r, 2n i 3r de Primària amb cada un dels grups formats en cada nivell.

Confiem que ben aviat aquest període tan excepcional de les nostres vides arribi al seu fi i puguem reprendre la nostra activitat presencial habitual.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.