L’Escola segueix activa

By 18 de març de 2020General

Durant l’estat d’alarma decretat pel Govern central l’Escola Tabor està adaptant el seu funcionament en la mesura de les seves possibilitats.

D’acord amb les mesures dictades pels estaments oficials, les portes físiques de l’escola romanen tancades, però tot el personal està treballant des de les seves cases procurant minimitzar els efectes i atenent les urgències que dia rere dia van sorgint. Els demanem comprensió en aquests moments difícils que ens toca viure.
Pel que fa al procés de preinscripció, el Departament d’Educació ha ajornat tot el procediment a nova data per determinar.
Pel que fa a les activitats didàctiques, els tutors van incloent als blogs d’Educació Infantil i Primària activitats que poden fer els alumnes a casa. Sens dubte és un bon moment per agilitzar la competència digital de tots els de casa.
En el cas de l’Educació Secundària Obligatòria, des de les diferents àrees s’està enviant tasques als alumnes. És bo que les vagin fent i utilitzin els canals de què disposem per aclarir dubtes. En funció de la durada de l’aturada anirem refrescant les activitats.
Els demanem que segueixin les directrius que des dels estaments oficials s’estan indicant per a una prompta erradicació de la pandèmia del COVID-19. Extremar les mesures higièniques i limitar les sortides al carrer a les necessitats bàsiques és a les nostres mans.
Seguirem en contacte a mesura que se’ns facin arribar noves informacions.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.