L’Escola segueix activa

By 18 de març de 2020General

Durant l’estat d’alarma decretat pel Govern central l’Escola Tabor està adaptant el seu funcionament en la mesura de les seves possibilitats.

D’acord amb les mesures dictades pels estaments oficials, les portes físiques de l’escola romanen tancades, però tot el personal està treballant des de les seves cases procurant minimitzar els efectes i atenent les urgències que dia rere dia van sorgint. Els demanem comprensió en aquests moments difícils que ens toca viure.
Pel que fa al procés de preinscripció, el Departament d’Educació ha ajornat tot el procediment a nova data per determinar.
Pel que fa a les activitats didàctiques, els tutors van incloent als blogs d’Educació Infantil i Primària activitats que poden fer els alumnes a casa. Sens dubte és un bon moment per agilitzar la competència digital de tots els de casa.
En el cas de l’Educació Secundària Obligatòria, des de les diferents àrees s’està enviant tasques als alumnes. És bo que les vagin fent i utilitzin els canals de què disposem per aclarir dubtes. En funció de la durada de l’aturada anirem refrescant les activitats.
Els demanem que segueixin les directrius que des dels estaments oficials s’estan indicant per a una prompta erradicació de la pandèmia del COVID-19. Extremar les mesures higièniques i limitar les sortides al carrer a les necessitats bàsiques és a les nostres mans.
Seguirem en contacte a mesura que se’ns facin arribar noves informacions.