Escola de Famílies, de nou

By 24 d'octubre de 2018General

A començaments de novembre es farà la primera trobada de l’Escola de Famílies, una activitat que es torna a oferir des de l’Escola Tabor.

El programa Família i escola, acció compartida va néixer amb la intenció de generar a les escoles una interacció “amb” i “entre” les famílies. La voluntat d’aquest programa és crear un espai d’aturada i reflexió on famílies i escola puguin intercanviar punts de vista i vivències quant a l’educació dels fills, sobretot pel que fa a l’educació en valors.

Amb el patrocini de l’AMPA i el monitoratge d’una mestra de l’escola, aquest programa proposa cinc trobades al curs en què es debaten, es parlen i es confronten opinions al voltant de temes que afecten el creixement i la maduresa dels nostres infants i adolescents, no a partir de la ponència d’un savi sinó de les pròpies experiències i vivències que la família pot aportar en aquest procés evolutiu.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.