
El proper mes de gener tornarem a posar en marxa l’Escola de Famílies, un espai de trobada per parlar tranquil·lament de l’educació dels nostres fills i filles.
Els pares són els primers responsables de l’educació dels seus fills i l’escola és una part important en el procés de formació dels alumnes. De la bona entesa entre tots dos, família i escola, en surt beneficiat l’alumne.
Sovint les presses i el dia a dia no ens deixen aturar-nos a reflexionar sobre com duem a terme aquesta nostra obligació de fer dels nostres fills i alumnes persones autònomes, reflexives i amb totes les capacitats i competències que els faran ser persones de profit.
Fa uns anys, amb el patrocini i suport de l’AMPA, vam posar en marxa el programa FEAC: Família i escola, acció compartida. Aquest programa consisteix en unes reunions durant el curs en què de manera distesa i amb dinàmiques divertides ens podem ajudar a reflexionar sobre aquelles qüestions de fons que afecten aquest procés educatiu.
Al mes de gener començarem una nova edició i, amb la conducció d’una mestra de l’escola, s’han programat quatre reunions per a aquest curs: dijous 19 de gener, 2 de març, 13 d’abril i 1 de juny, sempre a les 7 de la tarda.
És una activitat gratuïta per als socis de l’AMPA. Per tal de poder engegar el programa cal que hi hagi un mínim de 8 persones.


Altres notícies de l'escola

Les classe de Garbí (EP5) i Llevant (EP6) van realitzar un taller a l’Aquàrium i al Museu d’Història de Catalunya.

Alumnes de Primària de l’Escola Tabor representaran la comarca del Vallès Occidental als Jocs Florals de Catalunya.

Uns quants alumnes de Llevant (EP6) han participat a la fira de robòtica organitzada per la fundació Trams a l’escola Paidos.

Hem inclòs a la nostra pàgina web una pestanya amb les actuacions de l’Escola Tabor pel que fa a la seva responsabilitat social i mediambiental.

El divendres 12 de maig els avis i àvies dels alumnes d’Educació Infantil van venir a l’escola per celebrar la seva festa.

El dijous 16 de març de 2023 va tenir lloc una nova edició de la Prova Cangur. Us oferim els resultats dels millors classificats de l’Escola Tabor.

Els alumnes de Joan Maragall (ESO3) van visitar el MNACTEC i van dur a terme un taller sobre les diferents energies.

Del 24 al 26 d’abril els alumnes de primer a tercer d’ESO van anar de convivències al Delta de l’Ebre.
Comentaris recents