Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

By 30 de setembre de 2022Secundària

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Aquest programa té com objectiu millorar la salut dels adolescents. El Departament de Salut amb l’Agència de Salut Pública de Catalunya, a través dels Centres d’Atenció Primària de Salut, ofereix un servei de Consulta Oberta dins dels centres educatius perquè els adolescents puguin assessorar-se sobre temes relacionats amb la salut.

El programa Salut i Escola pretén promoure valors relacionats amb la salut, reduir conductes de risc que afectin especialment als adolescents i afavorir que l’escola sigui un entorn promotor de la salut. Aquest programa aporta un professional referent del centre de salut al nostre centre, amb el que els alumnes que ho desitgin podran contactar per mitjà de correu electrònic i trobar-se presencialment els dijous al matí a una hora i espai convingut dins l’escola.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.