Antoni Gaudí passeja per Collserola

By 15 de juny de 2023Secundària

El dia 6 de juny els alumnes de la Classe d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar al Parc Natural de Collserola a fer uns Taller de natura.

L’objectiu va consistir en aprendre a observar i conèixer la vegetació i la fauna de la zona i fer diverses activitats per aprendre a distingir-les.

Durant el matí vàrem fer dos tallers per observar els diferents tipus de plantes que hi havia a la zona i a la tarda just després de dinar vàrem fer una petita excursió fins el Pantà de Vallvidrera on vàrem poder observar les conseqüències de la sequera que hi ha actualment.

Va ser un dia molt profitós que ens va servir també per fer pinya i conèixer-nos millor.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.