fbpx
L'Escola Tabor de Santa Perpètua de Mogoda

Com s’anellen (científicament) els ocells?

By 25 d'abril de 2024Secundària

El 25 d’abril de 2024 els alumnes d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a observar com es fa l’anellament científic d’ocells a l’Hostal del Fum.

En Pau i en Paco els van explicar com es duu a terme aquesta tasca i van aprendre a distingir entre espècies d’ocells, el seu sexe, la seva edat, la mida i les característiques principals.

Entre els ocells que van poder observar, van descobrir com és un rossinyol bord, un pardal xarrec, un verdum, una merla i un gafarró. A més, van presenciar el procés de captura de les aus amb xarxes i ballestes.

Els alumnes d’Antoni Gaudí ens recomanen aquesta experiència per aprofundir en el coneixement de la biologia i, en concret, de l’ornitologia.

Altres notícies de l'escola

Festabor 2025

| General | No Comments

El passat 26 de gener vam fer la Festabor 2025.

Marxem a Irlanda!

| General | No Comments

Ampliem els recursos per a l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Visitem el Parlament de Catalunya

| Primària | No Comments

La classe de Garbí (EP5) i Llevant (EP6) van fer una visita al Parlament de Catalunya.

Un Nadal obert a tothom

| General | No Comments

El passat divendres 20 de desembre vam celebrar la festa de Nadal 2024.

Anem a veure els INFLUENX3R

| Primària | No Comments

Alguns alumnes de l’escola van assistir de públic al programa INFLUENX3R.

Quins tests fa el SAP?

| General | No Comments

Ampliem els recursos per a l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Disset paquets per recomençar

| General | No Comments

Aquest curs canviem el destí de la nostra solidaritat,

Al migdia, més que menjar

| General | No Comments

Els alumnes que utilitzen el servei del menjador no només mengen.

Solidaritat de porta a Paiporta

| General | No Comments

Aquest curs canviem el destí de la nostra solidaritat,

Ja tenim Objectiu General del curs 2024/25

| General | No Comments

Aquest curs 2024/25 treballarem les habilitats de l’autonomia i la perseverança.