Com s’anellen (científicament) els ocells?

By 25 d'abril de 2024Secundària

El 25 d’abril de 2024 els alumnes d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a observar com es fa l’anellament científic d’ocells a l’Hostal del Fum.

En Pau i en Paco els van explicar com es duu a terme aquesta tasca i van aprendre a distingir entre espècies d’ocells, el seu sexe, la seva edat, la mida i les característiques principals.

Entre els ocells que van poder observar, van descobrir com és un rossinyol bord, un pardal xarrec, un verdum, una merla i un gafarró. A més, van presenciar el procés de captura de les aus amb xarxes i ballestes.

Els alumnes d’Antoni Gaudí ens recomanen aquesta experiència per aprofundir en el coneixement de la biologia i, en concret, de l’ornitologia.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.