fbpx
L'Escola Tabor de Santa Perpètua de Mogoda

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

By 23 de setembre de 2022Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Es van organitzar els alumnes en dotze grups diferents incloent en cada grup alumnes de les quatre classes d’ESO i es van proposar 6 jocs diferents per tal de que els alumnes competissin enfrontant-se en cada “partit” amb uns rivals diferents. Val a dir que, com l’objectiu de la jornada era la coneixença i la cohesió dels alumnes d’ESO, molts dels enfrontaments no tenien un guanyador ja que moltes activitats eren més de cohesió i proximitat que no pas de guanyar o perdre.

Tant els alumnes com l’equip de professors han valorat sempre molt positivament aquestes sortides ja que més enllà dels aprenentatges o les activitats, conèixer els companys de l’etapa d’una manera lúdica ha estat sempre el valor afegit de la sortida. Aquest curs, tot i que no s’ha realitzat una activitat fora del municipi, la valoració també ha estat positiva i els alumnes han pogut gaudir d’un matí ple de jocs i diversió  on tots els d’ESO s’han sentit més units que mai.

 

Altres notícies de l'escola

Signem per la millora del finançament de l’escola concertada

| General | No Comments

Les escoles concertades estem patint un infrafinançament crònic de recursos tant materials com professionals.

Cooperant pel Clima

| General | No Comments

L’alumnat de 2n d’ESO ha participat amb molta il·lusió en el projecte Coopera pel Clima.

Portes endins

| General | No Comments

La tarda del passat dimarts 24 de febrer vam obrir les portes de l’Escola Tabor a les nostres famílies.

Un mar de disfresses al Carnestoltes 2026

| General | No Comments

La tarda del dimecres 18 de febrer vam celebrar la rua i la festa de Carnestoltes.

L’equip del curs 2025/26

| General | No Comments

Aquí teniu la fotografia de tots els qui formem l’Escola Tabor aquest curs 2025/26

L’escola concertada, el servei d’interès públic millor valorat segons el darrer baròmetre del CEO

| General | No Comments

L’escola concertada de Catalunya és el servei d’interès públic millor valorat per la ciutadania.

Pau i No Violència: sempre presents

| General | No Comments

El 30 de gener es commemora la Diada Escolar per la No Violència i la Pau (DENIP).

Vetllant

| General | No Comments

L’atenció a la diversitat i el benestar emocional són pilars fonamentals.

La cuina de l’Escola

| General | No Comments

Elles són qui fan possible que, cada dia, més de 160 persones puguin gaudir d’un menú equilibrat, variat i fet amb cura.

El cor administratiu de l’Escola

| General | No Comments

L’Elisabet Subirà, la Muntsa Mercadé i el Sergi Ribas treballen perquè tot flueixi amb ordre i proximitat.