Els Esquirols van a l’escola bressol (de visita)

By 13 de gener de 2023Infantil

El passat dimarts 20 de desembre els Esquirols (EI3) van anar a la Llar d’Infants de Can Folguera per retrobar-se amb algunes de les seves mestres de quan eren petits.

Va ser una trobada molt emotiva on van recordar algunes vivències. Van aprofitar per cantar nadales i ballar tots plegats. En acabar les van obsequiar amb un fanalet fet per ells mateixos com a record de la visita. Ara estan a l’espera que ben aviat els retornin la visita, els vinguin a veure i puguin conèixer la nostra escola i les seves instal·lacions.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.