Com cada any, un simulacre d’evacuació

By 6 de maig de 2022General

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Els espais públics han de comptar amb un Pla d’evacuació del centre davant possibles contingències que obliguin a abandonar-lo de manera precipitada. I cada curs el posem en pràctica per avaluar tant l’efectivitat del Pla com la resposta dels alumnes i el personal en aquestes circumstàncies.

La sirena d’alarma es va posar en marxa i en menys de sis minuts tots els alumnes i el personal de l’escola (amb visites incloses) van abandonar l’edifici i van arribar a la Plaça de l’Església, lloc de seguretat designat pels redactors del Pla.

Un cop allà, i recomptats tots els que hi havíem de ser, vam retornar a l’escola ben contents de l’èxit de la prova. Des dels Esquirols, els més petitons, fins als alumnes d’ESO i el personal vam complir amb les normes descrites en el Pla. No només serveix com a preparació per a possibles alarmes en les nostres instal·lacions sinó també com a entrenament i control dels nervis davant aquestes mateixes situacions en altres espais.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.