Extraescolars en marxa

By 6 d'octubre de 2023General

El mes d’octubre marca el començament de les activitats extraescolars.

Un total de disset activitats extraescolars s’han posat en marxa amb l’arribada del mes d’octubre. Un cop fetes les inscripcions ja han pogut posar-se en marxa amb normalitat.

N’hi ha de tot tipus, d’esportives, artístiques, tecnològiques, d’idiomes,… totes elles orientades a complementar la formació integral dels nostres alumnes. N’hi ha que tenen continuació de cursos anteriors i n’hi ha que són noves d’aquest any. N’hi ha de fetes per empreses i associacions externes i d’altres fetes pels docents de l’escola.

Tot i que la major part d’elles tenen les places cobertes, encara n’hi ha algunes en què tenim places disponibles. Si hi esteu interessats, truqueu a Secretaria i us n’informaran.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.