Amb l’octubre comencem les activitats extraescolars

By 7 d'octubre de 2022General

Un cop superat el mes de setembre i les seves particularitats horàries, amb l’entrada al mes d’octubre posem en marxa les activitats extraescolars.

A les ja habituals activitats de natació, escacs, iniciació esportiva, dansa en diferents modalitats, robòtica, llengua anglesa i llengua alemanya, hi sumem noves propostes, algunes de pròpies i d’altres en col·laboració amb altres entitats, tot amb la voluntat d’oferir més serveis a les famílies.

Des de l’Escola Municipal de les Arts per primera vegada s’ofereix una activitat a l’Escola Tabor, “Colours dance”. En el camp de l’àmbit expressiu tenim més novetats: la música de “Joc de veus”, el grup musical d’ukelele a “Uke can do it” i l’expressió artística de l’Aquarel·lart. A més a més, oferim als nostres alumnes la possibilitat de millorar la mecanografia a “Teclegem”.

La major part de les activitats estan completes però en algunes encara hi ha places disponibles; consulteu la pàgina web per a veure el catàleg sencer.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.