Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

By 6 de maig de 2022General

D’uns anys ençà hem anat ampliant l’oferta d’activitats extraescolars, tant en la franja de les tardes com als migdies. A les ja habituals de natació, iniciació esportiva, escacs, dansa, robòtica i llengües anglesa i alemanya, hi afegim novetats interessants.

L’Escola Municipal de les Arts inicia el proper curs 2022/23 una col·laboració amb la nostra escola amb l’oferta de dues activitats que es faran a les nostres instal·lacions: “Colours dance” és una proposta de dansa per als primers nivells d’Educació Primària i “Laboratori audiovisual” proposa treballar tot el món de la creació amb imatges als alumnes més grans de Primària i Secundària Obligatòria.

Afegim aquest curs tres noves activitats pròpies de l’escola: “Pilates kids”, “Uke can do it”, un taller d’ukelele en llengua anglesa i un espai, l’”Aquarel·lArt”, on aprendre noves tècniques de dibuix i arts plàstiques.

I pel que fa als serveis a les famílies, continuen les acollides de matí, migdia i tarda i el servei de menjador. També seguirem, com aquest curs, oferint la nostra “Escola de famílies” com a punt de trobada i diàleg sobre l’educació dels nostres fills.

A la nostra web hi podreu trobar el catàleg amb la descripció i els detalls de totes elles.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.