Avis i nets omplen el pati de l’escola

By 22 de maig de 2022Infantil

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

Pares i mares són els responsables dels seus fills: els alimenten, els eduquen, els porten a l’escola, juguen i conviuen amb els seus fills. I en moltes d’aquestes activitats sovint els pares i mares dels pares i mares, o sigui, els avis, també hi participen. I per una estona, l’Escola Tabor obre les seves portes a aquests darrers protagonistes i els convida a passar una estona de joc i berenar amb els seus nets i netes.

La tarda del divendres 20 de maig, doncs, vam obrir les portes i els avis dels Esquirols, els Elefants i els Xais van poder jugar una bona estona amb els seus nets i van compartir amb ells i les seves mestres el berenar. Tota mena de jocs omplien el pati esportiu i feien gaudir els participants d’una bona estona.

Tots van poder veure l’exposició de fotografies que han anat creant els alumnes amb imatges d’ells amb els seus avis.

I el Govern d’Educació Infantil i Primària va col·laborar amb les mestres de l’etapa a l’hora de servir el berenar.

La represa de la normalitat anterior a la pandèmia ens ha permès tornar a fer una de les festes més estimades i esperades de l’escola.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.