Avis i nets omplen el pati de l’escola

By 22 de maig de 2022Infantil

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

Pares i mares són els responsables dels seus fills: els alimenten, els eduquen, els porten a l’escola, juguen i conviuen amb els seus fills. I en moltes d’aquestes activitats sovint els pares i mares dels pares i mares, o sigui, els avis, també hi participen. I per una estona, l’Escola Tabor obre les seves portes a aquests darrers protagonistes i els convida a passar una estona de joc i berenar amb els seus nets i netes.

La tarda del divendres 20 de maig, doncs, vam obrir les portes i els avis dels Esquirols, els Elefants i els Xais van poder jugar una bona estona amb els seus nets i van compartir amb ells i les seves mestres el berenar. Tota mena de jocs omplien el pati esportiu i feien gaudir els participants d’una bona estona.

Tots van poder veure l’exposició de fotografies que han anat creant els alumnes amb imatges d’ells amb els seus avis.

I el Govern d’Educació Infantil i Primària va col·laborar amb les mestres de l’etapa a l’hora de servir el berenar.

La represa de la normalitat anterior a la pandèmia ens ha permès tornar a fer una de les festes més estimades i esperades de l’escola.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.