By 15 de maig de 2024Infantil

El passat divendres 10 de maig vam celebrar al pati de l'escola la Festa dels avis amb tots els alumnes d'Educació Infantil.

Aquesta és una festa molt especial ja que és un homenatge al paper que fan els avis i les àvies amb els seus néts perquè els avis estimen d’una manera molt especial, passen bones estones jugant i compartint històries, aventures, els porten al parc, els hi fan moixaines i els hi expliquen contes amb molta tendresa. Pels seus néts poder compartir aquestes estones és una regal meravellós i per tot això a l’escola ens agrada celebrar aquesta festa tot compartint una tarda de jocs al pati i fent un berenar amb coca, xocolata i sucs. Després de jugar i berenar els hi vam dir aquesta dita: QUI TÉ AVIS TÉ UN TRESOR I MOLTA SORT, i com a cloenda vam ballar plegats.

Us esperem l’any vinent!.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.