Els avis d’Educació Infantil desafien la pluja

By 16 de maig de 2023Infantil

Malgrat el xàfec que va caure mentre es duia a terme, el passat divendres 12 de maig els avis i àvies dels alumnes d’Educació Infantil van venir a l’escola per celebrar la seva festa.

Un dels moments més màgics del curs és la Festa dels Avis que els alumnes dels Esquirols, els Elefants i els Xais preparen per als seus avis i àvies. Una tarda de jocs i berenar exclusiva per a aquestes dues generacions. Des de fa més de trenta anys l’Escola Tabor convida especialment els avis que, en moltes ocasions, tant col·laboren amb els seus fills en la cura i l’acompanyament de nets i netes.

La tarda del dia 12 tot estava preparat. Fins i tot el pla alternatiu per si apareixien les esperades pluges en aquesta època de sequera que estem vivint.

I així va ser. Tot just començar, un intens aiguat va aigualir la festa, però no la va suspendre. Repartits per diferents espais de l’escola, avis i nets van poder gaudir dels jocs i el berenar que les mestres havien preparat. I amb la col·laboració dels alumnes del Govern de Primària, que van fer mans i mànigues per fer arribar la coca de forner, els sucs de fruita i la xocolata als diferents racons on s’aixoplugaven avis i nets.

Després de cursos en què les diferents restriccions i mesures sanitàries en van impedir la celebració habitual, aquest curs hem pogut recuperar-la, malgrat la pluja.

I com diuen els nostres més menuts de l’escola: Avis us estimem i flors us regalem!

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.