Un any més, la Festa dels Avis

By 24 de maig de 2019Infantil

El dimecres 22 de maig l’Escola Tabor va obrir de nou les seves portes als avis dels alumnes d’Educació Infantil.

Sempre que s’acosta el final de curs obrim les portes de l’escola per tal de fer el nostre petit homenatge d’agraïment als avis dels alumnes més petits.

És un homenatge al paper que fan els avis en el dia a dia dels seus nets, perquè els avis estimen d’una manera molt especial, passen estones jugant, anant al parc, compartint històries i aventures, els expliquen contes amb molta tendresa, els hi fan moixaines.

Els avis visiten la classe dels seus nets, aquests els hi expliquen l’espai on passen tantes estones, ballen cançons plegats amb els companys i les mestres, berenen i juguen.

Per als infants, compartir aquestes estones amb els seus avis i ensenya’ls hi l’escola és un fet molt important.

I, com cada any, els hi recordem el mateix: Qui té avis té un tresor i molta sort.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.