Un any més, la Festa dels Avis

By 24 de maig de 2019Infantil

El dimecres 22 de maig l’Escola Tabor va obrir de nou les seves portes als avis dels alumnes d’Educació Infantil.

Sempre que s’acosta el final de curs obrim les portes de l’escola per tal de fer el nostre petit homenatge d’agraïment als avis dels alumnes més petits.

És un homenatge al paper que fan els avis en el dia a dia dels seus nets, perquè els avis estimen d’una manera molt especial, passen estones jugant, anant al parc, compartint històries i aventures, els expliquen contes amb molta tendresa, els hi fan moixaines.

Els avis visiten la classe dels seus nets, aquests els hi expliquen l’espai on passen tantes estones, ballen cançons plegats amb els companys i les mestres, berenen i juguen.

Per als infants, compartir aquestes estones amb els seus avis i ensenya’ls hi l’escola és un fet molt important.

I, com cada any, els hi recordem el mateix: Qui té avis té un tresor i molta sort.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.