Festa de Nadal, festa oberta

By 19 de desembre de 2022General

Després d’uns anys sense poder obrir portes a les famílies, el diumenge 18 de desembre l’Escola Tabor va obrir-les de bat a bat a les famílies per celebrar conjuntament la Festa de Nadal.

El pati de l’escola, l’aula de psicomotricitat, l’aula STEAM. Molt racons de l’escola es van transformar en escenes de la festa i en tallers per a petits i grans. La Festa de Nadal és probablement la festa que més vegades hem obert a les famílies. I coincidint amb el cinquanta-cinquè aniversari de l’Escola Tabor, vam decidir tornar a aquelles arrels de 1967.

Els alumnes de P3 i 2n de Primària van preparar una escena amb els oficis tradicionals; els de P4 i 3r de Primària van representar l’Anunciació; P5 i 4t de Primària van escenificar el Naixement; els de 1r i 5è de Primària van preparar la taula del sopar de Nadal; els alumnes de 6è van escenificar l’infern; i els alumnes de Secundària van preparar tallers per a petits i grans al pati esportiu.

A més a més, els alumnes de tercer d’ESO van estar emetent durant tota la festa la seva particular emissora de ràdio.

Aquest any l’entitat convidada a la festa va ser el Grup de teatre Tàndem, que va preparar un photocall per poder-nos retratar ben retratats amb les disfresses dels seus espectacles i van cloure la festa amb la representació d’un fragment d’una de les seves obres més emblemàtiques: els Pastorets.

Centenars de mares, pares, alumnes, docents, personal de l’escola, avis i àvies van anar omplint l’Escola Tabor amb la seva presència en aquesta festa amb la que culminem l’aspiració ajornada de reunir-nos tots els que formem la comunitat educativa de l’Escola Tabor.

I després de desitjar-nos un bon Nadal, amb l’ajuda de mares i pares vam recollir totes les exhibicions per poder tornar a la nostra activitat normal l’endemà, que encara quedaven uns dies de classe.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

| General | No Comments

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

| General | No Comments

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

| General | No Comments

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.