La festa “D’un temps d’una escola” clou les activitats del Cinquantenari

By 18 de juny de 2018General

El dissabte 16 de juny l’escola Tabor va obrir les seves portes per a una nova edició de la seva anual festa oberta. Enguany, amb motiu del Cinquantenari, la festa escollida ha estat la de final de curs.

En un format poc habitual, el pati de l’escola va aparèixer a mitja tarda ple de cadires i un escenari amb el títol “D’un temps, d’una escola”. Durant una hora i mitja van passar per aquest escenari cada un dels grups d’alumnes, que van interpretar una cançó que ha estat rellevant en aquests cinquanta anys, no només de la història de l’escola, sinó també del país i del món. Dels Beatles a Xesco Boix, d’Estopa a Lluís Llach, de Michael Jackson a Sopa de Cabra, els alumnes van anar cantant les cançons més emblemàtiques d’aquests autors.

I entre cançó i cançó altres alumnes anaven llegint textos que explicaven la petita història de l’escola, barrejats amb poesies creades durant aquest periode per autors com Salvador Espriu, Goytisolo o Josep Navarro entre d’altres.

La cançó del Cinquantenari i un petit castell de focs artificials van tancar aquesta festa, que tancava alhora els actes de celebració del primer Cinquantenari de l’Escola Tabor.