FESTABOR

By 22 de gener de 2024General

El diumenge 21 de gener tota la comunitat educativa de l’escola es va aplegar per celebrar la FESTABOR.

Cada curs obrim les portes un diumenge al matí per tal de trobar-nos alumnes, famílies, personal de l’escola i amics i celebrar la nostra festa oberta.

Aquest curs, d’acord amb l’Objectiu general de créixer com a persones comunicatives, empàtiques i plurilingües, totes les classes van preparar activitats com jocs, danses i tallers que tenien relació amb la comunicació. Tots els nens i nenes recollien a l’entrada un passaport que els permetia acumular segells en fer les diferents activitats i que els possibilitava entrar en un sorteig final.

Els alumnes de 4t d’ESO van preparar un bar per ajudar a finançar el seu viatge final d’etapa.

Sempre convidem una entitat perpetuenca a la nostra festa. I qui més en sap de comunicació al nostre municipi que els mitjans de comunicació municipal? Així, Ràdio Santa Perpètua i l’Informatiu van muntar una parada exhibint exemplars antics i fent en directe un programa de ràdio amb la seva locutora i el seu tècnic. I per cloure la festa, Tamar Zamora, regidora de Presidència, Comunicació i Joventut, va adreçar unes paraules als assistents.

Va ser, doncs, un matí per trobar-nos tots els qui formem l’Escola Tabor i passar una bona estona amb les activitats preparades.

En aquest enllaç hi podreu escoltar el podcast del programa especial de la festa que ens van fer des de Ràdio Santa Perpètua.

Menús més saludables

Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

“Però tornarem!”

El Rei Carnestoltes i la Reina Carnestoltetes ens han explicat com van viure la festa a la nostra escola.

DENIP de nou

El món és ple de conflictes violents.

Preparem el Carnaval amb l’ajuda dels més grans

Els alumnes de 3r d’ESO ajuden els més petits a fer-se la disfressa.

El Reglament de Règim Intern, a la web

L’Escola Tabor ha actualitzat el seu Reglament de Règim Intern (RRI).

Nosaltres responem

Alumnes de 4t d’ESO responen a preguntes científiques.

FESTABOR

El diumenge 21 de gener vam celebrar la FESTABOR.

Informe PISA: potser no tan malament

Les darreres setmanes han estat notícia els resultats de les proves PISA.

Nadal obert de bat a bat

El matí del 20 de desembre vam celebrar la nostra festa de Nadal.

Tres caixes que arribaran lluny

ASPERPOL ha recollit tres capses plenes de material.