FESTABOR

By 22 de gener de 2024General

El diumenge 21 de gener tota la comunitat educativa de l’escola es va aplegar per celebrar la FESTABOR.

Cada curs obrim les portes un diumenge al matí per tal de trobar-nos alumnes, famílies, personal de l’escola i amics i celebrar la nostra festa oberta.

Aquest curs, d’acord amb l’Objectiu general de créixer com a persones comunicatives, empàtiques i plurilingües, totes les classes van preparar activitats com jocs, danses i tallers que tenien relació amb la comunicació. Tots els nens i nenes recollien a l’entrada un passaport que els permetia acumular segells en fer les diferents activitats i que els possibilitava entrar en un sorteig final.

Els alumnes de 4t d’ESO van preparar un bar per ajudar a finançar el seu viatge final d’etapa.

Sempre convidem una entitat perpetuenca a la nostra festa. I qui més en sap de comunicació al nostre municipi que els mitjans de comunicació municipal? Així, Ràdio Santa Perpètua i l’Informatiu van muntar una parada exhibint exemplars antics i fent en directe un programa de ràdio amb la seva locutora i el seu tècnic. I per cloure la festa, Tamar Zamora, regidora de Presidència, Comunicació i Joventut, va adreçar unes paraules als assistents.

Va ser, doncs, un matí per trobar-nos tots els qui formem l’Escola Tabor i passar una bona estona amb les activitats preparades.

En aquest enllaç hi podreu escoltar el podcast del programa especial de la festa que ens van fer des de Ràdio Santa Perpètua.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.