Acabem el curs (però no tots…)

By 20 de juny de 2023General

L’ordre de calendari del curs 2022/23 ha volgut que els alumnes d’ESO acabin dos dies abans que els més petits. Per això, el dimarts 20 de juny vam fer la trobada final de curs de l’escola.

Com cada any, per començar, una bona xocolatada amb coca gentilesa de l’AMPA.

I a continuació, amb tots ben asseguts, vam obrir les portes de l’escola per tal que les famílies poguessin entrar a veure les danses. I danses i més danses, de petits a més grans.

Vam dir la classificació provisional de les Tardes d’esport i els guardonats de la prova Cangur.

Els alumnes de la promoció Aristòtil de quart d’ESO es van acomiadar de l’escola; també l’AMPA els va dedicar unes paraules i els va lliurar un record de la seva estada a l’escola.

Finalment, la Direcció de l’escola els va adreçar un parlament de comiat.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.