El Claustre de l’Escola Tabor renova l’Estratègia Digital de Centre

By 12 de gener de 2023General

Bona part dels esforços en formació que fa el Claustre de l’Escola Tabor se centren aquest curs en una Formació Interna de Centre que persegueix actualitzar la nostra Estratègia Digital de Centre (EDC).

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya s’ha proposat que totes les escoles de Catalunya que fem el servei públic de l’educació tinguem ordenada la nostra Estratègia Digital de Centre. En el nostre cas aquesta estratègia ja estava definida de fa molts anys però ara el Departament ha preparat unes formacions per actualitzar-la, ja que el camp digital avança dia rere dia i convé està atents a les novetats i introduir-les a les nostres pràctiques.

Així, tot el Claustre de l’Escola Tabor ha començat una formació que s’allargarà fins a final de curs amb aquesta finalitat. Totes les etapes, totes les especialitats, tot l’equip hi està compromès, amb la supervisió externa d’un mentor del Centre de Recursos Pedagògics i la conducció interna per part del Sergi Esteve.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.