El Claustre de l’Escola Tabor renova l’Estratègia Digital de Centre

By 12 de gener de 2023General

Bona part dels esforços en formació que fa el Claustre de l’Escola Tabor se centren aquest curs en una Formació Interna de Centre que persegueix actualitzar la nostra Estratègia Digital de Centre (EDC).

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya s’ha proposat que totes les escoles de Catalunya que fem el servei públic de l’educació tinguem ordenada la nostra Estratègia Digital de Centre. En el nostre cas aquesta estratègia ja estava definida de fa molts anys però ara el Departament ha preparat unes formacions per actualitzar-la, ja que el camp digital avança dia rere dia i convé està atents a les novetats i introduir-les a les nostres pràctiques.

Així, tot el Claustre de l’Escola Tabor ha començat una formació que s’allargarà fins a final de curs amb aquesta finalitat. Totes les etapes, totes les especialitats, tot l’equip hi està compromès, amb la supervisió externa d’un mentor del Centre de Recursos Pedagògics i la conducció interna per part del Sergi Esteve.

Menús més saludables

Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

“Però tornarem!”

El Rei Carnestoltes i la Reina Carnestoltetes ens han explicat com van viure la festa a la nostra escola.

DENIP de nou

El món és ple de conflictes violents.

Preparem el Carnaval amb l’ajuda dels més grans

Els alumnes de 3r d’ESO ajuden els més petits a fer-se la disfressa.

El Reglament de Règim Intern, a la web

L’Escola Tabor ha actualitzat el seu Reglament de Règim Intern (RRI).

Nosaltres responem

Alumnes de 4t d’ESO responen a preguntes científiques.

FESTABOR

El diumenge 21 de gener vam celebrar la FESTABOR.

Informe PISA: potser no tan malament

Les darreres setmanes han estat notícia els resultats de les proves PISA.

Nadal obert de bat a bat

El matí del 20 de desembre vam celebrar la nostra festa de Nadal.

Tres caixes que arribaran lluny

ASPERPOL ha recollit tres capses plenes de material.