Adéu Casal d’estiu, hola vacances

By 27 de juliol de 2018General

Divendres 27 de juliol acaba el Casal d’estiu 2018. Han estat cinc setmanes plenes d’activitats. I comencen les vacances d’estiu. Ara sí.

Sota el lema de “Si fa sol el ritme surt sol” el Casal ha ofert un ampli ventall d’activitats. Sortides a peu i en bicicleta, concerts, excursions, balls, dinars especials, esports, tot sota la mirada de la música i la dansa com a eix vertebrador.

Enguany hi ha hagut la novetat de què els pares (i algun avi) han pogut banyar-se també a les piscines i compartir aquesta estona amb els seus fills (i nets). Ens queda el record i les ganes de seguir amb noves experiències l’any vinent, esperant que l’edició d’aquest curs hagi donat resposta al que vostès i els seus fills i filles esperaven. Així mateix, els agraïm la confiança que ens han dipositat.

I un cop acabat el Casal, arriben les vacances. L’escola roman tancada si més no als alumnes. Ara és aquella època de l’any que aprofitem que no hi ha activitat amb alumnes per poder fer algunes obres de conservació i millora, de les que els informarem quan ens tornem a veure al mes de setembre.

Desitgem que passin un bon estiu. L’Escola Tabor reobrirà portes el proper dimarts 4 de setembre amb una nova edició del Casal de setembre. I dimecres 12 de setembre tornen les classes… però d’això ja en parlarem.

Bones vacances!

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.