Adéu Casal d’estiu, hola vacances

By 27 de juliol de 2018General

Divendres 27 de juliol acaba el Casal d’estiu 2018. Han estat cinc setmanes plenes d’activitats. I comencen les vacances d’estiu. Ara sí.

Sota el lema de “Si fa sol el ritme surt sol” el Casal ha ofert un ampli ventall d’activitats. Sortides a peu i en bicicleta, concerts, excursions, balls, dinars especials, esports, tot sota la mirada de la música i la dansa com a eix vertebrador.

Enguany hi ha hagut la novetat de què els pares (i algun avi) han pogut banyar-se també a les piscines i compartir aquesta estona amb els seus fills (i nets). Ens queda el record i les ganes de seguir amb noves experiències l’any vinent, esperant que l’edició d’aquest curs hagi donat resposta al que vostès i els seus fills i filles esperaven. Així mateix, els agraïm la confiança que ens han dipositat.

I un cop acabat el Casal, arriben les vacances. L’escola roman tancada si més no als alumnes. Ara és aquella època de l’any que aprofitem que no hi ha activitat amb alumnes per poder fer algunes obres de conservació i millora, de les que els informarem quan ens tornem a veure al mes de setembre.

Desitgem que passin un bon estiu. L’Escola Tabor reobrirà portes el proper dimarts 4 de setembre amb una nova edició del Casal de setembre. I dimecres 12 de setembre tornen les classes… però d’això ja en parlarem.

Bones vacances!

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.