Llevant participa a la Fira de robòtica de la Fundació Tr@ms

By 21 de maig de 2023Primària

Uns quants alumnes de Llevant (EP6) han participat a la fira de robòtica organitzada per la fundació Trams a l'escola Paidos.

Cada any la Fundació Tr@ms organitza una fira de robòtica on s’apleguen grups d’alumnes de diferents nivells de les escoles que formem part d’aquesta entitat. En l’edició d’aquest curs, la trobada es va fer a l’Escola Paidos (Sant Fruitós de Bages) el passat divendres 19 de març.

Una experiència viscuda que els va servir per compartir coneixements i conèixer gent d’altres escoles. De ben segur que repetirem.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.