Frida Kahlo dona nom a la promoció de 4t d’ESO

By 17 d'octubre de 2019Secundària

Els alumnes de 4t d’ESO han triat l’artista i activista mexicana per donar nom a la seva promoció.

Després d’un procés de recerca i estudi de diferents possibilitats, els alumnes de la classe de 4t d’ESO han decidit que Frida Kahlo sigui el seu nom de promoció.

Totes els nivells de l’escola tenen noms fixes, des dels animalons d’Educació Infantil, els vents d’Educació Primària i els personatges rellevants d’Educació Secundària Obligatòria. Excepte els alumnes de 4t d’ESO, que poden triar el seu nom de promoció a partir d’uns criteris determinats que busquen sobretot homenatjar persones que s’han significat per fer aportacions valuoses a la humanitat des de diferents àmbits.

Frida Kahlo (Ciutat de Mèxic, 1907 – 1954) va ser fonamentalment una artista que al segon quart del segle XX va adoptar i actualitzar els valors tradicionals de l’art popular del seu país, sempre des d’una voluntat transformadora de la societat. Tot i el seu delicat estat de salut, va ser una lluitadora pels drets de les dones en aquells començaments del segle passat, trencant estereotips i el que se suposava del paper de les dones, aspectes aquests que l’han convertida en una icona de la lluita feminista.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.