Frida Kahlo dona nom a la promoció de 4t d’ESO

By 17 d'octubre de 2019Secundària

Els alumnes de 4t d’ESO han triat l’artista i activista mexicana per donar nom a la seva promoció.

Després d’un procés de recerca i estudi de diferents possibilitats, els alumnes de la classe de 4t d’ESO han decidit que Frida Kahlo sigui el seu nom de promoció.

Totes els nivells de l’escola tenen noms fixes, des dels animalons d’Educació Infantil, els vents d’Educació Primària i els personatges rellevants d’Educació Secundària Obligatòria. Excepte els alumnes de 4t d’ESO, que poden triar el seu nom de promoció a partir d’uns criteris determinats que busquen sobretot homenatjar persones que s’han significat per fer aportacions valuoses a la humanitat des de diferents àmbits.

Frida Kahlo (Ciutat de Mèxic, 1907 – 1954) va ser fonamentalment una artista que al segon quart del segle XX va adoptar i actualitzar els valors tradicionals de l’art popular del seu país, sempre des d’una voluntat transformadora de la societat. Tot i el seu delicat estat de salut, va ser una lluitadora pels drets de les dones en aquells començaments del segle passat, trencant estereotips i el que se suposava del paper de les dones, aspectes aquests que l’han convertida en una icona de la lluita feminista.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.